+48 530 048 414 skrzynka@s83group.pl

Dane firmy

S83 Kruczkowski Łukasz
NIP: 6312535748

Adres siedziby

44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10

Telefon kontaktowy

+48 530 048 414

Adres e-mail

skrzynka@s83group.pl

Skontaktuj się z nami już dziś!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Zapoznałem się także z polityką prywatności i ją akceptuję. (zgoda wymagana)

F.A.Q.

Najczęściej zadawane pytania?

u

Na jakim obszarze realizujemy usługi pomocy pogotowia IT, energetycznego, alarmowego? Czym warunkowana jest cena usługi?

Usługa pomocy IT, pomocy elektryka, pomocy alarmowej (serwis alarmów) świadczona jest w trybie 24H/7 wyłącznie na terenie województwa śląskiego ze względu na możliwość szybkiego dojazdu do klienta. Cena usługi zależy od formy współpracy (umowa SLA lub wezwanie doraźne) oraz godzin pracy – taryfa nocna obowiązuje od godziny 20:00 do 6:00. Dokładna wycena zawsze jest podawana jeszcze przed przybyciem technika.

u

Dedykowane usługi IT (outsourcing IT) - dla kogo?

Nasze usługi z zakresu IT, dedykujemy każdej firmie a także osobom prywatnym. 

W przypadku współpracy z firmą – polecamy dedykowane pakiety serwisowe oraz podpisanie umowy SLA (umowa serwisowa) w którą zawarte są odpowiednio dobrane usługi oraz roboczogodziny w jednej stałej cenie miesięcznej.

u

Dopuszczalne formy płatności za usługi.

W przypadku firm proponujemy umowy SLA (stała opieka techniczna) wraz z pakietem usług dobranym indywidualnie pod każde przedsiębiorstwo w stałej cenie miesięcznej.

Dopuszczalne formy płatności zarówno dla firm jak i osób prywatnych – gotówka, przelew bankowy potwierdzony elektronicznie, karta płatnicza.

Za każdym razem otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT w wersji elektronicznej lub papierowej na żądanie.

W przypadku firm – przy dłuższej współpracy i weryfikacji dopuszczamy płatności odroczone na podstawie faktury VAT.

u

Wykonanie projektu instalacji elektrycznej dla inwestora.

W celu wykonania pełnego projektu instalacji wraz z kosztorysem wymagany jest przyjazd naszego technika na miejsce instalacji lub budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej oraz rozmowy z właścicielem, kierownikiem budowy oraz inwestorem (jeśli konieczne). 

W celu wykonania pełnego projektu oraz kosztorysu wymagamy przedpłaty oraz podpisania stosownej umowy – nie zobowiązującej do wykonania instalacji przez nas, chodzi nam o zabezpieczenie naszego czasu pracy.

u

Serwis, naprawa systemów alarmowych.

Bazując na naszym doświadczeniu naprawiamy i modernizujemy istniejące systemy alarmowe w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia.

Serwisujemy systemy monitorowane przez zewnętrzne firmy ochrony mienia.

u

Czy Państwa pracownic posiadają stosowne uprawnienia?

Każda z osób pracujących w naszej firmie włączając w to właściciela posiada stosowne badania lekarskie, psychotechniczne oraz uprawnienia obowiązkowe w zakresie wykonywanych prac jak np. uprawnienia elektryczne G1, kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego i inne.

Nie pozostajemy w miejscu – wciąż rozwijamy swoje możliwości uczestnicząc w nowych szkoleniach i zyskując nowe doświadczenia oraz uprawnienia.