Dane firmy
S83 Kruczkowski Łukasz
NIP: 6312535748
Adres siedziby
44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10
Telefon kontaktowy
+48 530 048 414
Adres e-mail
skrzynka@s83group.pl
Skontaktuj się z nami już dziś!
F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania?
Na jakim obszarze realizujemy usługi pomocy pogotowia IT, energetycznego, alarmowego? Czym warunkowana jest cena usługi?
Usługa pomocy IT, pomocy elektryka, pomocy alarmowej (serwis alarmów) świadczona jest w trybie 24H/7 wyłącznie na terenie województwa śląskiego ze względu na możliwość szybkiego dojazdu do klienta. Cena usługi zależy od formy współpracy (umowa SLA lub wezwanie doraźne) oraz godzin pracy – taryfa nocna obowiązuje od godziny 20:00 do 6:00. Dokładna wycena zawsze jest podawana jeszcze przed przybyciem technika.
Dedykowane usługi IT (outsourcing IT) - dla kogo?
Nasze usługi z zakresu IT, dedykujemy każdej firmie a także osobom prywatnym.
W przypadku współpracy z firmą – polecamy dedykowane pakiety serwisowe oraz podpisanie umowy SLA (umowa serwisowa) w którą zawarte są odpowiednio dobrane usługi oraz roboczogodziny w jednej stałej cenie miesięcznej.
Dopuszczalne formy płatności za usługi.
W przypadku firm proponujemy umowy SLA (stała opieka techniczna) wraz z pakietem usług dobranym indywidualnie pod każde przedsiębiorstwo w stałej cenie miesięcznej.
Dopuszczalne formy płatności zarówno dla firm jak i osób prywatnych – gotówka, przelew bankowy potwierdzony elektronicznie, karta płatnicza.
Za każdym razem otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT w wersji elektronicznej lub papierowej na żądanie.
W przypadku firm – przy dłuższej współpracy i weryfikacji dopuszczamy płatności odroczone na podstawie faktury VAT.
Wykonanie projektu instalacji elektrycznej dla inwestora.
W celu wykonania pełnego projektu instalacji wraz z kosztorysem wymagany jest przyjazd naszego technika na miejsce instalacji lub budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej oraz rozmowy z właścicielem, kierownikiem budowy oraz inwestorem (jeśli konieczne).
W celu wykonania pełnego projektu oraz kosztorysu wymagamy przedpłaty oraz podpisania stosownej umowy – nie zobowiązującej do wykonania instalacji przez nas, chodzi nam o zabezpieczenie naszego czasu pracy.
Serwis, naprawa systemów alarmowych.
Bazując na naszym doświadczeniu naprawiamy i modernizujemy istniejące systemy alarmowe w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia.
Serwisujemy systemy monitorowane przez zewnętrzne firmy ochrony mienia.
Czy Państwa pracownic posiadają stosowne uprawnienia?
Każda z osób pracujących w naszej firmie włączając w to właściciela posiada stosowne badania lekarskie, psychotechniczne oraz uprawnienia obowiązkowe w zakresie wykonywanych prac jak np. uprawnienia elektryczne G1, kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego i inne.
Nie pozostajemy w miejscu – wciąż rozwijamy swoje możliwości uczestnicząc w nowych szkoleniach i zyskując nowe doświadczenia oraz uprawnienia.